Daca doriti ca în perioada în care nu aveți acces la e-mail (de exemplu în concediu) să fie trimise automat răspunsuri la mesajele pe care le primiți pe serverul de mail al universității mail.uaic.ro, vă rugăm să folosiți procedura descrisă mai jos.

Precizăm că răspunsul automat va fi trimis pentru orice mesaj e-mail pe care-l primiți, inclusiv SPAM.

  1. Pentru activarea acestei facilități trebuie să trimiteâi din contul dumneavoastră de  @uaic.ro un mesaj la o adresa e-mail obținută prin adăugarea la numele de utilizator a sufixului „+autoresponse@uaic.ro „, adresa destinație va fi de forma următoare : numecont+autoresponse@uaic.ro
  2. Subiectul și conținutul acestui mesaj va fi exact ce vor primi, în mod automat, cei care vă vor trimite mesaje până când va fi  dezactivată opțiunea. 
  3. În cont se va primi un e-mail de confirmare ca „out of office” a fost activat.
Pentru dezactivare trebuie să trimiteți un mesaj tot din contul dumneavoastră către aceeași adresă e-mail, nu contează subiectul sau conținutul mesajului. De asemenea, veți primi o confirmare a dezactivării sistemului.